2010. december 19., vasárnap

Túrós linzer



Most megint csak olyan rövid leszek, mint ez a recept amit épp felrakok :)
Próbálok minden igényt kielégíteni, úgyhogy hétközben előhúztam ezt a túrós sütit, olyan egyszerűnek tűnt, hogy egyik este nekiszaladtam.



Eredeti elképzelésem szerint szép linzer alakúaknak kellett volna lenniük, tetejükön szabályos csokispirállal. Nem jött be, de így is jó :)



Hozzávalók:

25dkg túró
20dkg margarin
30dkg liszt
20dkg porcukor
1 tojás
1 cs. vaníliás cukor
1 cs. sütőpor
1 citrom reszelt héja
1/2 cs. étbevonó


Elkészítés: (2 gáztepsi)

A hozzávalókat összegyúrjuk és fél órára hűtőba rakjuk.
Enyhén belisztezett nyújtódeszkán 1 cm vastagra nyújtjuk. Tetszés szerinti formákat szaggatunk belőle. (Nem látszik, de fodros szélű linzer formával szaggattam, de a sütőportól kinőtte :)
Sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és alacsony fokozaton (én 170 fokon) kb. 10 percig sütjük.
Ha kissé kihűlt a felmelegített csokival tetszőleges formákat rajzolunk rá.

A Csábító házisüteményekben találtam a receptet. Puha marad, sokáig eláll.

3 megjegyzés:

Ildy írta...

Szuper, nagyon tetszik!:)

Bianka írta...

Remekül néznek ki :)

Samy írta...

Köszönöm :))