2010. december 5., vasárnap

www.ciposdoboz.hu


Drága Olvasóim! Tudom, amúgy is régen posztoltam, de ezt most meg kell, hogy osszam Veletek, mert szívem csücske ez a projekt: www.ciposdoboz.hu . Biztos sokan hallotatok róla, és bizonyára sokan részt is vesztek benne, de ha valaki még nem ismerné látogassa meg a weboldalt, ha érdekli. Hátrányos helyzetű gyerekeknek lehet ajándékot küldeni, mindenféle jót, ami egy cipősdobozba belefér. Ha valakinek nincs ötlete, vagy nem tudja hogyan lehet eljuttatni akkor böngéssze át az oldalt, mindent megtalál benne. Egy süti árából simán kijön egy doboz ajándék, remélem minél többen kedvet kapnak, hogy örömet okozzanak egy kis lurkónak! :) Üdv, Samy

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Amióta van a cipősdoboz akció azóta küldök én is :)
Szerintem nagyon jó kezdeményezés

Kriszta írta...

Veled tartok idén is! :-)

Samy írta...

Szerintem is nagyon jó 5let! :)

Ok, sejtettem ;) Én tegnap álltam neki dobozokat gyártani, idén a rénszarvasos lesz a menő :DD