2010. május 27., csütörtök

Gyors élménybeszámoló

Kicsit szomorú vagyok, most, hogy látom 23 napja nem posztoltam egy bejegyzést sem. :( Dehát annyi minden történt az elmúlt hetekben. 3x megjártam Pestet, idén eljutottam az Etyeki borfesztiválra, megszületett Dr. Gyapjas (aki ott volt tudja;)), Balatoni Vágtán voltam, Győrbe esküvőhöz asszisztáltam, egy egész napot gasztro fotóztam, végigszenvedtem egy Csernus előadást... és... mellette még a munka is megsokasodott. Valószínű most majd ritkább leszek, itt a tenisz szezon, kezdődik a BALATONI nyár!! Sok ötletem van pedig, csillió recept és megálmodott fényképek, úgyhogy majd igyexem.

Megjegyzés: Etyek szép kis hely, ahol állítólag a borfesztivál alkalmával mindig hétágra süt a nap! Na ez most nem jött be, ahogy nekiindultunk elkezdett esni az eső, csak szakadt, szakadt és szakadt... Még szerencse, hogy legalább a társaság jó volt, és a hely, ahová vacsorázni "kényszerültünk", (mert a puccosban teltház volt) szintén remek volt.

A Balatoni Vágta szintén jó volt, idő remek, a hely pedig varázslatosan csodás. Aki erre jár mindenképp nézzen be Rádpusztára. Nemcsak azért, mert friss a levegő, bájos a hely, hanem egy csomó szabadidős lehetőség és program is akad. És ami a legfontosabb! Isteni a kemencében sült kacsájuk a pezsgős vöröskáposztával! Azt hiszem idén még többször kilátogatok.

http://www.radpuszta.hu/

A tulajnak innen üzenem, hogy még mindig jön egy kvval... ;)

Nincsenek megjegyzések: