2010. október 7., csütörtök

Bundás kalács cseresznyével


Nem vagyok egy nagy reggelizős fajta, de amikor megtaláltam ezt a receptet eltökéltem, hogy hamarosan megcsinálom. Mivel ma táppénzre küldtem magam és itthon töltöm az egész napot gondoltam itt a remek alkalom, felvidítom magam egy jó kis reggelivel. Általában délelőtt nem nagyon eszem édeset, de örültem ennek a kivételnek. Valami isteni finomra sikeredett, ééés, egyszerű, mint az egyszer egy ;))



Hozzávalók:

2 szelet kalács
1 kis üveg koktél cseresznye (édes, szirupos)
1 tojás
3 ek. tej
2 ek. cukor
2 diónyi vaj
porcukor


Elkészítés:

4 evőkanál koktélcseresznyét levével együtt egy kisebb tálban melegítsünk fel mikróban.
(ha nem cukrozott, akkor 2 evőkanál cukorral egy kis lábosban főzzük addig, míg szirupos nem lesz a leve)
A tojást verjük fel a tejjel és a cukorral. Mártsuk bele a kalácsok mindkét oldalát.
Olvasszuk fel a vaj felét egy serpenyőben, süssük meg benne az egyik kalácsot, pár percig mindkét oldalát. Majd olvasszuk fel a másik adag vajat és süssük meg benne a másik szeletet is.
Tegyük tányérra, merjük rá a koktélcseresznyés szirupot és szórjuk meg egy kevés porcukorral.
Még melegen tálaljuk.

Raphaele Vidaling - Kóstold meg című recepteskönyvecskéjéből ollóztam ki.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

valami mennyei

Samy írta...

bizony az volt :)