2010. február 14., vasárnap

Gasztro blogocska :)

Hogy miért is van szükségem erre a blogra? :) Valójában az elsődleges célom az, hogy a kedvenc receptjeimet "archiváljam", ugyanis hajlamos vagyok mindenféle haszontalan papír hátuljára (nyilván az újrahasznosítás érdekében... ) nyomtatgatni a recepteket amikre az esze-veszett szörfözéseim közben hirtelen rábukkanok a neten. Nyilván mindenki tudja, hogy mi lesz ezeknek a sorsa...
A másik oka a múltban gyökerezik, régóta szeretek főzöcskézni, emellett pedig érdekel a táplálkozástudomány. Papírom van róla, hogy tanultam élelmiszer ismeretet, és emellett hobby dietetikus is vagyok :D. Volt idő, mikor megpróbáltam többnyire (és szélsőségesen) egészséges módon étkezni, sőt, követőket is próbáltam toborozni... exem személyében :) (no nem ezért lett vége) :). Mert ugye az egészséges táplálkozás a hosszú élet titka. És az vagy amit megeszel... etc. Mire ő dacból közölte, hogy ő inkább előbb hal meg, de addig is jókat eszik. Mire én, dacból neki álltam a pH Csodát olvasni, hogy na majd akkor én jól megmutatom! Bevallom nem sokáig jutottam, kb. a 20. oldalon kiderült, hogy ha egészséges akarsz lenni, egyél búzafüvet! És persze nagyjából semmi mást. (nem kicsi sarkítottam :))
Úgyhogy fehér zászlót bontottam, mert azért ennél jobban szeretem a hasam, és elismertem (magamban), hogy igaza van. (legalább ebben az egyben :))
Győztek a kulináris élvezetek!
Persze nem vagyok az a pap aki bort iszik és vizet prédikál, törexem a minőségi alapanyagokra, és az ésszerű, helyes táplálkozásra.

Így indítom útjára az én kis gasztro blogocskámat, az ínyenckedést pedig meghagyom a nagyoknak, én csak megőrzöm a kedvenc receptjeimet, és persze néha azért kísérletezgetek :)

4 megjegyzés:

Eszter írta...

Szia Samy!

Mosolyogva olvasgattam az eddigi bejegyzéseidet. Èn is hasonló meggondolással indultam el a saját kis blogommal már fél éve és nagyon örülük, hogy belevágtam. Csak kívánni tudom, hogy folytasd Te is és várjuk a receptjeidet.

Sok puszi!
AzEszter szakács a No Salty-ról

Samy írta...

Szia Eszter! Köszönöm kedves, biztató soraidat! :))
Egyelőre borzasztóan lelkes vagyok, bár már nem tudom biztosan, hogy a főzés, vagy a fotózás ragad-e meg jobban.:D Végülis mindegy, azt hiszem az alkotás maga. :)
Hol találom a blogodat? Szívesen megnézném. NoSalty-n sajnos nem tudok szakácsra keresni, mert lefagy az oldal állandóan :(.

Szép napot!

Üdv,

Petra

Eszter írta...

Ezzel néha én is így vagyok, pedig ráadásul én nem is fotózom, de látom, Te hivatásszerüen csinálod. Gratulálok hozzá!
A No Salty-n ez vagyok én:
http://www.nosalty.hu/azeszter_szakacs_6559
Itt a blogom is megtalálod.

Jó éjszkát! :-)

Samy írta...

Jó reggelt Eszter! :)


Szóval Te vagy Gargoyle :).
Megnéztem a blogod, nagyon klassz.
Remek ízlésed van, a fotóid is nagyon tetszenek, ügyes vagy na.:) Az meg külön pozitív, hogy vannak kifejezetten lúgosító ételeid.
Én is nyomon foglak követni.
Remélem értekezünk még.
Szép napot!

Petra