2010. február 27., szombat

Szombat, 10, 02.27

Kicsit csalódottan indultam neki ennek a napnak. Nemrég vendégségben voltam egyik kedvenc barát házaspárnál, és meghívtam őket vacsorára, bianco időpontra. Kb. sejtettem mikor jönnek, de az időpont nem volt lefixálva, ennek ellenére én már lélekben készültem, és azon töprengtem mi jót fogok főzni, és örültem, hogy végre egy nagyobbat rittyenthetek. Mert valljuk be, ha vendégeknek főzünk, az mindig kicsit más, legalábbis nálam. Olyankor sokkal precízebb vagyok, és a találásra is sokkal jobban adok. Elvégre aki vendégsébe jön az VIP, és érezze jól magát. :)
Na de sajna ebből nem az lett amit terveztem, mikor bejelentkeztek már tudtam, hogy aznap meló után még egy fotózásra kell mennem.
Így idő hiányában összedobtam egy laza sonkás pita, jó kis saláták, és nosztalgia mini pizza vacsorát. És ugyan nem virítottam, de nagyon jóléreztük magunkat. A jó társaság pótolta a "puccos" vacsorát. :)

Nincsenek megjegyzések: