2010. augusztus 7., szombat

Életjel

Juhu! Itt vagyok! Még élek... bár már alig. Sok volt mostanában a dologság, a meló, meg a jövés-menés. Hiába, a balatoni nyár ilyen, akkor is pörögsz ha nem akarod :D.
Már majdnem eltelt egy hónap mióta utoljára jelentkeztem, de annyi minden történt. Végre megjött Eszterem, akivel már mindketten nagyon vártuk a találkozást in real life :). Jókat ettünk, beszélgettünk együtt, igazi élmény volt. Eljutottunk a híres káptalantóti piacra, aki arra jár mindenképp nézzen be, a Villányi Vörösbor Jam-et meg kell kóstolni!!, aztán ettünk egy jót Rádpusztán, ami annyira bájos egy hely, hogy én már elsőre beleszerettem, és ínyenckedtünk a Kistücsökben, ami idén ismét bekerült a Dining Guide Top 10-esébe, nem véletlenül. Úristen, azok az ízek!! Áhh, azokat meg kell kóstolni, elmondani nem nagyon lehet.
Ééés, volt szerencsém, egészen pontosan egy féltucat NS-sal találkozni! :) Persze Eszter jóvoltából. A teljesség igénye nélkül, Mrs. Smith-sel és Juniorral, na azon a talin is egy jót ettünk :), Gerzsóval, aki egy nagyon kedves és bájos hölgy (Isten hozott az oldalamon :), és Huppanccsal, aki 3 óra alvás után is egy lehengerlő energiabomba :)).
Na de hogy valami kecsegtető és idevágót is mondjak, egy incsi-fincsinek tűnő trüffel torta lapul a frigómban! Remélhetőleg napokon belül felkerül a blogba!

3 megjegyzés:

Mrs Smith írta...

Én is szerencsésnek mondtam magam, hogy tudtunk találkozni!:)) Nagyon örültem! Csak azt sajnáltam, hogy most nem volt lehetőségünk a többi jó kis programban benne lenni...No sebaj, majd legközelebb!

Samy írta...

Na majd legközelebb több közös programot szervezünk! Rádra el kell vigyelek Titeket is, sztem Jr. is élvezné. :) Hamarosan találkozuunk! Remélem... :)

Mrs Smith írta...

Mindenképp!:))