2010. június 27., vasárnap

Az én padlizsánkrémem

.

Sajnos nem szeretem a padlizsánt, ez az egy formátuma amit megeszek. Ezt viszont nagyon
szeretem, jó sok hagymával, borssal és mustárral pirítósra kenve, zöldségekkel, hmm, isteni.
Tavaly csináltam először, és mivel nem tudtam hogyan kell természetesen a neten kezdtem el bögészgetni a receptek közt. Kismillió variációja van, nem is tudtam rajtuk eligazodni, ezért úgy döntöttem, hogy kikísérletezem a sajátomat.


Hozzávalók:

2 közepes padlizsán
1 közepes fej vöröshagyma
1 lilahagyma
1,5dl majonéz
2 púpos ek. mustár
1tk. citromlé
1tk. balzsamecet
kevés olivaolaj
frissen őrölt bors
apróra vágott petrezselyem


Elkészítés:

A padlizsán végeit levágjuk, hústűvel megszúrkáljuk és a sütő grill rácsára rakjuk és grill funkción 1 órát sütjük.
A felénél a másik oldalukra fordítjuk őket.
A sütőből kivéve engedjünk rá hideg vizet, hogy könnyebben le tudjuk húzni a bőrét.
Megpucoljuk, egy tálba rakjuk, kissé összevagdossuk az egybemaradt szálas részeket. Botmixerrel kissé darabosra turmixoljuk. A hagymákat megpucoljuk és felaprítjuk
Ha kicsit kihűlt adjunk hozzá minden hozzávalót, sózzuk, borsozzuk. Rakjuk hűtőbe.
Pirítósra kenve, felkarikázott kígyóuborkával, paradicsommal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések: