2010. március 14., vasárnap

Camembert leves

Már régóta szerettem volna kipróbálni ezt a levest, de nem nagyon találtam rá receptet, így a saját fejem után mentem. Szerintem ehető lett. :)





Hozzávalók:

250g camembert
7-8 dl zöldségleves (kockából is jó)
kevés liszt
kb. 3 ek olaj

bors
petrezselyem
2 szelet bacon
kevés reszelt sajt (trappista) kb. 5 dkg

Elkészítés:

Az olajból kevés liszttel rántást készítünk, majd felöntjük a levessel, felmelegítjük. A felcikkezett camembert a levesbe tesszük, sóval, borssal ízesítjük és közepes lángon addig főzzük míg a sajt bele nem olvad.
A szalonnát felszeleteljük és megpirítjuk, tálaláskor a levesbe helyezzük, megszórjuk a reszelt sajttal és egy kis petrezselyemmel.
Hallottam olyat is, hogy leszűrik, de szerintem vétek kidobni a finom sajtkérget, hiszen attól csak még finomabb.

Nincsenek megjegyzések: