2010. április 8., csütörtök

Csokis mandulás cookies

Na ezzel is pont úgy jártam, mint az amerikai palacsintával, már ami a recept kiválasztását illeti.
Sajnos most nem segített a Szakácsok remek könyve, így mennem kellett a saját fejem után...
Ráadásul este álltam neki meló után. Utáltam is magam érte, de mikor reggel elkanyarodtam apukámék felé és a kezébe nyomtam a meglepetés sütiket, akkor éreztem, hogy az a mosoly minden fáradtságot megér.


Hozzávalók:

200gramm liszt
150gramm cukor
150gramm puha vaj
2 tojás
1 csomag sütőpor
1 csomag vaníliás cukor
1 púpos evőkanál kakaópor
1 tk. mandulaaroma
100 gramm étcsoki
100 gramm mandula


Elkészítés:

A lisztet elkeverjük a sütőporral, hozzáadjuk tojásokat, a cukrot, a vaníliás cukrot, a vajat és a mandula aromát. Robotgéppel összekeverjük, majd egy fakanállal elkeverjük benne a kakaóport, az apróra tört csokit és a feldarabolt mandulát.
Béleljük ki sütőpapírral a tepsit, majd egy evőkanálnyi adagoként helyezzük a tepsibe. Tartsunk 4-5 cm távolságot a halmok között, mert eléggé szétterülnek.
180 fokos előmelegített sütőben 10 percig süssük.

Ki akartam próbálni hány napig marad élvezhető, de ez marad legközelebbre, mert a kis családom mindet bepuszilta :))

Nincsenek megjegyzések: